Nytt abonnemang

Jag måste snart teckna nytt abonnemang för att mitt går snart ut. Jag har länge stått i valet eller kvalet mellan Telia, telenor och halebop.

Igår gick jag in på The Phone House och pratade med en kille där som ofta brukar hjälpa mig. Han känns ärlig. Vi vägde för och nackdelar och konstaterade tillslut att telenor inte är operatören för mig, tyvärr. De går snabbare för älskling när han surfar men det är för att telenors nät inte är lika belastat här uppe. 
 
Så, då står det nu mellan Telia och halebop, halebop har ett supererbjudande nu faktiskt som heter halebop rubbet. Det är typ det bästa man kan hitta, inte så farligt dyrt heller. Jag måste få ner mina månadskostnader och därför är ett fast pris varje månad det bästa alternativet för mig.
 
Och givetvis mina vänner, när jag tecknar ett nytt abonnemang så uppgraderar jag ju min telefon, från en 4:a till en iPhone 5. Jag längtaaaaar.
 
Men det känns skönt. Lutar åt halebop eftersom jag redan har dem, så let's do this!!
 
 
....När det nu blir.;)

Kommentarer
Postat av: Mary Nilsson

Hej Bea!
De är bra att du va in och prata med den där killen. När vi va i Östersund för nått år sen, så hade jag väldigt dålig mottagning och jag har Telenor. Nisse har telia på jobbmobilen och han hade mottagning överallt.
Ha de bra, hälsa Köster.

Kram från Mary på Öland

2012-09-25 @ 12:16:21
URL: http://springfeverskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0