gårdagens middag, tacopaj

Igår gjorde jag och Tobbe tacopaj till middag. Jag gjorde ett eget recept och hällde i lite allt möjligt kändes det som. Det märktes, för så god tacopaj har jag då aldrig ätit! Den blev hur god som helst, riktigt sådär krämig och smakrik, man ska få alltid höfta och göra lite eget.

Här kommer en bildbomb från igår, haha. Sjävscanningen tog jag kort på för att jag & älskling alltid tävlar om vem som gissar rätt, lite vardagsskoj, helt enkelt. Ingen av oss gissade rätt denna gången...


Lite av ingredienserna

Investerade i en salladsmix, som de sålde för fem kronor! Jag har inte vägt den, det är scanningskoden från löken som fastnat på den.


Krämigt innehåll skapas


 
Dinner is served! Tänkte skriva ut receptet, men det får bli en annan gång.:)
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ge mig receptet!! :) såg vansinnigt gott ut :)

Svar: Absolut Camilla, det ska jag göra.:)! Lovar att komma ihåg, ska nog skriva upp det på bloggen i morgon!:D
Beatrice Björch

2012-09-04 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0