Naturstigen på Frösön

Hej på er!
 
För ett X antal veckor sedan gick jag och älskling i naturstigen med våra fina grannar/vänner Linn & Daniel. Det var premiärturen för mig och efter de visat mig den har jag gått den flera gånger.

Jag hade med mig kameran, men som vanligt när jag fotar så visar jag ju aldrig bilderna? Haha, men här kommer då en summering av den mysiga dagen i bilder!
 
Vi begav oss från bilen mot naturstigen. 


Stannade till ett slag för att titta på utsikten över vackra Frösön och fjällena


Dragkamp är kul!


Men det är ännu roligare att få ha pinnen ifred!


Thelma tog ett eget initiativ och hoppade över en pinne. Daniel står i bakgrunden och känner avund. "Nu du Moltas ska vi visa vad VI kan"


"Kom igen Moltas, hoppa!! Gör som husse, HOPP"


Gick exakt lika bra som bilden visar..


Tadaaa, the flying bulldog!


Vi började vandringen i naturstigen.


Liftare.


Danne skulle vara KENTA inför Tobbe och fälla ett träd. C00lt


Skogsmulle!


Fin utsikt över vackra Frösön och Östersund.


Världen är så stor så stor, Danne, Danne liiiiiten. Mycket större än du tror, Danne, Danne liiiiten.


Snart framme!


Också kom vi fram till gropen som älgar ska passa sig för. Moltisar också.
 
Snipp snapp snut så var denna bildberättelse sluuuut! På kvällen åt vi god mat och mös framför tv:n. Mysigt värre!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: linn

Men va kul! Hade helt glömt bort att du tog bilder den dagen!
Superfina, skitroliga bilder som sammanfattar den fina naturstigen denna fina dag med de fina hopp-bilderna!
FINT!
Må vi göra om!

2012-10-31 @ 20:40:26
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0