Naglar & smink

Vaknade och var så himla trött och hängig. Gick ut med Thelma en sväng och kastade lite boll. När jag kom in bestämde jag mig för att jag skulle fixa till mig lite extra med ögonskugga och grejer, men bara naturligt.

Så man vaknar lite och slipper se så trött ut. Kära älskade förkylning som är i min kropp, bryt ut ordentligt eller ge dig av.

Målade även mina naglar... Hemska! Är ju en nagelbitare i perioder. Men bara jag målar dem så slutar jag bita. Men de ser ju så hemskt fult ut att ha korta målade naglar.

Man måste ju börja någonstans så det är bara att stå ut tills de vuxit ut.

Nu ska jag göra mig i ordning för att luncha på stan! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0