Mot stugan

Hej på er!
 
Mina vidriga käkbesvär har återigen påmint sig. Sist var ungefär ett år sedan vid den här tiden, fast då skulle jag köra hem från Öland. Vilken plåga det var, varje litet gupp varje liten sten man körde på typ, ALLT kändes och det gjorde så fruktansvärt ont. Har så ont stundvis så jag måste lägga mig ner, lägga huvudet mot kudden och sedan dregla, haha det är faktiskt det enda som hjälper!
 
Vidrigt är det. Ska införskaffa mig en bettskena för tydligen så ska det vara en av få saker som hjälper. Pratade med min tandläkare igår för först trodde jag att det var en tand jag hade problem med, det var det inte. Det är för att jag gnisslar och pressar tänder på natten (beror på stress, denna väntan på jobb) och den tanden jag har ont i har jag en lagning i som går ganska långt upp. När jag gnissar/pressar tänder så trycker jag upp lagningen mot en nerv som gör så att jag får ännu ondare i käken.. 
 
Det är sådan skillnad på höger och vänster sida av mina käkar, högra sidan är så fruktansvärt överbelastad, är svullen och hemsk. Men det går över, det är väl så man får se det..
 
Nu ska jag till stugan för att hämta lite grejer, vad får ni se senare..:)
 
Hörs sen!
 
Kom på en sak... Har ju naproxen som är receptbelagt sedan sist jag hade dessa problem.. Kanske ska knapra någon sådan och se om det blir bättre. WILL DO!
 
Puss!
 
Mina bajskorvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0