Frissan

Ja, egentligen är det ju jag som är i behov av att gå till frisören, men jag prioriteras inte just nu.
 
Just nu prioriteras Thelma som ska på utställning nästa vecka. Idag ska vi få besök av Lotta, en kvinna som KAN det här med hur en flat ska klippas. Känns spännande och vi ser fram emot det..
 
Eller, jag ser iaf fram emot det. Thelma verkar vara rätt likgiltig.
 
 
Vem vet, kanske får hon en hårförlängning?;) Snygg kille i bakgrunden också. Thelma älskar vår nya matta, det gör vi också!
 
OH MY GOD IT'S SO FLUFFY!!!
 
Ska ta en före och efter bild på Thelma men först ska vi ut en snabbis. Hörs senare!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag saknar dig med Hoeski!!!

2012-10-06 @ 22:05:39
URL: http://finalist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0