Friday

Hej lovers!
 
Imorse skrev jag ett långt inlägg där jag bland annat hyllade våra fina grannar Linn & Danne, men eftersom jag fick annat att göra så publicerade jag aldrig det. Förlåt!! Lovar att skriva om det någon gång!
 
Ikväll har jag varit med Amanda och Adéle. Finns ingenting som är så skönt som att sitta å hänga med dem, bara vara. Sitta och umgås.
 
Idag intervjuades jag av en tidning, de ringde för att intervjua mig angående vårt projekt som vi gjort tillsammans. De frågade mig om jag tyckte att vi som grupp vuxit genom att göra detta och jag visste inte vad jag skulle svara.
 
Klart vi vuxit som individer och även tillsammans, fast ändå inte så mycket? När jag tänker på ordet perfektion så tänker jag alltid på oss fem. Vi som funnits där och stöttat varandra genom allt. Vi som gjorde denna resa för att hylla vår bästa vän Julia. Mitt allt.
 
De här människorna har funnits i mitt liv sedan jag var liten, de har alltid funnits. Så länge jag kan minnas, vad jag än gått igenom i livet, jobbigt som roligt så har de alltid funnits där och delat glädje och sorg med mig.
 
Skulle vilja avsluta detta inlägg med att skriva hur mycket jag älskar dem och hur mycket de betyder för mig, men jag kan inte förklara mig nog. Kan inte beskriva med ord vad de betyder för mig eller hur tacksam jag är för att de förstår mig. Står ut med mig. 
 
Underbara älskade Fantastic Five. Världens bästa♥
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Puss på dig Hoeski, älskar dig med! <3

2012-10-27 @ 09:00:33
URL: http://finalist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0