With you

 
 
Tänk att en människa kan få en att må så bra? 
Tänk att jag sedan barnsben sagt att jag ska bli tillsammans med en Ölandsbo. Hade ju en person som jag blev tillsammans med varje år vi åkte ner till Öland tills jag var sju år typ. Jag sade att jag skulle hitta någon från Öland och flytta ner.
 
Och här är du, din föredetta nollåtta som blev en Ölandsbo för att sedan hitta hem till Östersund.
 
Jag älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå och du betyder så otroligt mycket för mig. Fina, underbara du som gör allt för att jag ska må bra.
 
Tänk att just du blev min. Du som behandlar mig precis sådär som jag önskat att någon ska behandla mig. 
 
Du min fina som alltid överöser mig med komplimanger och som ser fram emot en framtid med mig. Du som berättar om dina drömmar som du vill uppleva tillsammans med mig. 
 
Du är den finaste jag vet och jag vill alltid vara vid din sida♥
 
Du och jag, det är vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0