Lördag

Hej på er!
 
Idag är det lördag och inte vilken lördag som helst, det är alla helgons dag. Känns lite jobbigt, det är en dag då man tänker på alla man förlorat lite extra. Jag har ingen mor eller farförälder kvar i livet och det känns tråkigt.
 
Samtidigt är jag ändå glad att de fanns med mig hyfsat länge. Det är ju för kort egentligen, men ser jag till många av mina vänner så förlorade de sina anhöriga ännu tidigare. Man vet ju aldrig vad som händer en i livet.
 
Sitter i valet eller kvalet om jag ska gå på en Gudstjänst, det är en minnesgudstjänst och det är fint att gå på sådant kan jag tycka. Även om jag inte är kristen så kan det ändå vara skönt att dela en sådan stund tillsammans med andra.
 
På ett sätt så vill jag inte gå för att jag inte orkar. För att det är nog jobbigt att sitta här hemma och tänka på henne. Men ibland måste man göra saker även fast man inte orkar.
 
Tror det kan vara bra psykiskt också.
 
Ha det gott, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0