I väntan på mitt hjärta..

Hej på er!

 

Nu har Tobbe kommit hem och ska duscha och vila sig lite. Jag sitter och kollar igenom lite bilder från vår Juliaresa. Det är inte bara cykelbilder utan även bilder när vi träffar Drottningen och mysbilder från alla våra fina kvällar ihop. Semester måste vara bland det bästa som finns!

 

Här kommer lite bilder från när vi var i Sunne. Vi bodde på ett Bed & Breakfast som hette Prostgården. Så otroligt mysigt ställe och det fanns möjlighet att paddla kanot! Väldigt nära till vattnet och så himla fin natur. Stor brygga alldeles nedanför huset där jag satt och filosoferade för mig själv en morgon när jag rastade Thelma.

 

Otroligt fin plats helt enkelt, men finast av allt var ändå människorna som drev det. Underbart!

 

Bilder från vår GoPro kamera


Sunnes otroligt fina kyrka
Lilla Thelma var självklart med på turen!
Jag & älskling ute på sjön
Snuttan!
Vad jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0