True shit

Fick höra av en vän för en stund sedan att jag var den mest ofalska människa hon kände. Thank you, thank you. Jomen visst.

Haha, närå. Men är det något jag hatar så är det falska människor. Inte fasen skulle jag vara något som jag själv hatar.

Har faktiskt fått höra att jag är falsk några gånger jag också, fast aldrig från personerna i fråga.

Då känner man lite spontant, vem är falsk? Jag vet att jag inte är falsk och har då inte svårt att säga vad jag tycker om folk. Mina vänner vet att jag inte är falsk och det är väl det enda som räknas egentligen.

Och inga av mina vänner är falska heller, världens finaste vänner- det har jag det!

Finaste vännen av dem alla är på en finare plats än på jorden. Du & jag, Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0