Torsdag

Hej på er!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev något på bloggen, eller ja, det var väl typ en dag sedan.
 
Igår var en otroligt bra dag! Jag fick många bra besked och jag hoppas att min framtid innebär lite mer pengar i plånboken..:D Skriver lite mera när jag vet lite mera..
 
Ska snart upp till djuraffären med min pappa för att handla nytt foder till hunden min. Men först vankas en liten promenad med henne.
 
Allra först ska jag göra mig i ordning, har under förmiddagen städat hela lägenheten så nu luktar det väldans gott här hemma igen. Också är det rent. Men min dammsugare har bestämt sig för att lägga av. Dyyyyyyrt, dyyyyyrt. Behöver ha en bra dammsugare när jag har hund, tycker inte om när det ligger hår på golvet. Det ser så äckligt ut.

Min dammsugare har hängt med mig i flera år, den är kanske inte av den bästa sorten, men den har fungerat.
 
Trots att det ibland luktat mer bränt än rent i lägenheten när vi varit i farten så har den ändå alltid varit mig trogen. Men ja.
 
Det är över nu. R.I.P älskade siemens snabeln.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, jag vill veta om det där med pengar i plånboken! SKRIV TE MÄ PÅ FEJJAN!!!

2012-09-15 @ 15:17:15
URL: http://finalist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0