Lista om Tobias Köster

I brist på annat, här kommer en lista igen. Men den handlar inte om mig, den handlar om min boooooyfrääänd.
 
För ovanlighetesskull liksom. Sådana här listor tar mig tillbaka till tonåren. Hemskt hörrni, tonåren.. att jag inte kan kategorisera mig som en tonåring längre. Gammal dam..
 
Okej, vad gör vi? DÅ KÖR VI!!
 
Vad heter han: Tobias 

Hur gammal är han:
22 år

Vad kallar du honom: 
Älskling, snutten, bajskorven, bitchen, you name it. Men oftast älskling.

Vad har han för ögonfärg: 
Blåååååa. Och jag har gröna, & jag vill ha brunögda barn.

Hur länge har ni kännt varandra: I lite mer än två år.:)

Hur länge har ni varit tillsammans: I lite mer än två år. För att vara exakt, 2 år, 2 månader och 4 dagar för att vara exakt! Grattis älskling!!

Hur träffades ni: 
Vi träffades på Östersunds flygplats för första gången. Faktiskt ett riktigt fint sätt att träffas.;) Haha, jo, men det var det faktiskt. En av de bästa helgerna i mitt liv. Han kom upp med en barndomskompis till mig som kommer från Öland. Hade ingen aning om vem Tobbe var innan och kunde inte släppa honom efter att de varit upp. & det kan jag fortfarande inte.

Vad gör ni när ni träffas: Allt möjligt!! Vi kan göra allt tillsammans och har väldigt lika intressen. Det är en bra sak i vårt förhållande, det mesta vi gör tillsammans blir roligt. Även om det är en sådan simpel sak som att städa eller tvätta, det blir kul!

Har ni haft sex:  Håll int på mä sånt vi.

Dricker han alkohol: Ja, ibland. Väldigt sällan, och när det händer blir det väldigt för mycket. Haha.

Hur ofta är ni tillsammans? 
Det beror på hur han jobbar, ibland jobbar han borta 2 veckor och är hemma i 1. Ibland jobbar han nära hemma och då brukar han jobba måndag till torsdag och komma hem över helgen för att sedan åka igen på söndagen. Eller så jobbar han hemma och då kommer han hem varje kväll, så det beror lite på.:)

Är han snygg: Världens snyggaste.

Är han en jävel på att kyssas: Han är en jävel på käääärlek, han är en jävel på att kyssa flickan sin.

När ska ni ses nästa gång: 
Fredag nästa vecka. Lääääängtar!

När pratade du med han sist: Idag runt lunch.

Har han ätstörningar: Haha, nej.

Är han tjock: Nix, långt ifrån.

Är han snäll: Världens snällaste.

Vad lyssnar han på för musik: Rock n' Roll från förr & nu och lite dansband. Typ all musik, men mest rooock and roooll.

Vad är han bra på: Han är riktigt bra på allt. Han är bäst!

Vad är han inte bra på: Inte världens bästa på att ta initiativ till att diska...

Vad gillar han för filmer: Alla möjliga, men helst komedier.

Vad tycker han mest om: MIG:D

Vad tycker han bäst om hos dig: Det får han svara på själv, älskling, kommentera!

Brukar han ge dig komplimanger: Varje dag.

Har du gråtit i hans famn: Japp.

Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn: Varje dag när han är hemma

Charmig, blyg eller otrevlig: Charmig.

Har han träffat dina föräldrar: Ja

Gillar de honom: They love him!

Vad gillar han för mat: Kött och goda såser.

Tar han hand om dig: Ja det är klart att han gör.:)

Pratar ni om allt: Ja.:)

Vet du allt om honom, och han allt om dig:
Jajamen.

Bråkar ni ofta: Nej

Känner du honom väl: Djaaaa!

Tycker du om honom: Nej, jag älskar honom!

Tycker han om dig: Nej, han älskar mig!

Gör du allt för honom: Djaaaaa
 
Kommer ni alltid vara tillsammans: Jag vill och hoppas det.:)

Något du vill tillägga: Du är bäst älskling!! & jag älskar dig mest av aaaaaaallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0