Tisdag

Hej på er!
 
Idag snöar det i Östersund, det är så många som klagar på det och jag är väl inte heller sådär jätteglad över det. Inte för att jag inte tycker om vintern, men för att det är så förbannat blött å slaskigt ute och om det fryser på så kommer det bli halka. Då går man som en anka!
 
Haha, nej men skämt å sido. Kan bli så förbannad över alla som låter vädret påverka dem. Det här är ett riktigt krypa ner i soffan väder, det känner jag också. Men det blir ju vad man gör det till!
 
Jag var ute en bra tur med min hund och var helt dygnsur när jag kom hem, men man torkar ju snabbt! Haha.
 
Nu sitter jag framför datorn och ska snart in till stan för att ordna några ärenden. Om två dagar kommer äääääntligen min älskling hem. Den här gången har varit så otroligt jobbig och dryg. Väldigt dryg.
 
Igår var jag med Amanda & Adéle. Äntligen!!! Känslan av att vara med dem går inte att besrkiva. Jag hade så mycket att berätta för dem också planerade vi lite inför Juliaresan. Stina, Amanda, Adéle & Julia. Mina absolut finaste!
 
Nu måste jag göra mig i ordning. Ska försöka ragga någon som kan skjutsa mig tur & retur till stan en snabbis, vill inte hålla på köra min bil så mycket nu när vi inte har vinterdäck.. och de däcken som är på nu är helt slut, spinner ju för minsta lilla. Och jag är inte den som är den, men känns ju väldigt onödigt om det skulle hända något.
 
Hörs senare!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: linn

Jag tror att alla väder blir snäppet roligare om man har hund! ;)
Jag å Molle har varit ute och kastat snöbollar i snöslasket, det tycker han är skitkul! :P

2012-10-16 @ 14:49:48
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: linn

Jag som kanske borde underteckna med "jag". /Jag

2012-10-16 @ 14:50:19
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0