Thelmas knöl..

Hej på er!

Just nu sitter jag på ejra djurklinik med Thelma. Skulle hit tidigare men bad om en senare tid vilken fanns, så det var ju tur! Vi har precis kommit ut från veterinären som undersökte thelmas öron, snart är allt borta och hon har alltså inte några kroniska besvär, vilket känns toppen!!

Jag hatar att ge henne kortison, men det är det enda som faktiskt hjälpt. Då är det värt det, nu är all svamp snart helt borta och Thelma är en hund som sällan kliar sig!!:D

Veterinären vi hade nu hade själv flat och hon rekommenderade oss att ta bort knölen som jag hittade på thelmas mage. Den är ju liten och har inte växt, men jag känner att det är lika bra.:) bättre att vara på den säkra sidan!!

Nu väntar vi på provresultaten från öronen för att se hur mycket svamp det är kvar. Sedan ska vi hem och vänta älskling som snart kommer hem!! Äääääntligeeen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0