Måndag

Hej på er!
 
Igår åkte min älskling iväg för jobb & blir borta i två veckor.. Känns väldigt tråkigt, vilket det alltid gör när han åker. Förstår inte riktigt när jag ska lära mig? Har ju ändå haft distans med Tobbe större delen av vårt förhållande, så det känns som om det skulle bli lättare någongång. Men icke. Vill vara med honom jämt, men på ett sätt kan jag ändå se att det är bra. Tror det är därför vi fortfarande är som nykära och vill vara med varandra jämt. Det är ingen myt att det är bra att sakna varandra.
 
Annars då? Jorå, idag har jag sökt jobb och det var väldans positivt. Håller tummen!! Sedan har jag även varit med i radio, blev intervjuad angående Juliaresan och vad som händer där nu. Väldigt skoj.
Är glad att jag föddes med talangen att kunna prata!;)
 
Har även vart ute i skogen och gått med Thelma, älskar att vara i skogen och förstår inte varför jag inte är där oftare. Men jag har bestämt mig nu för att jag ska börja promenera mera, även fast jag gör det mycket så ska jag göra det mer. Ute i skogen och på ställen som är med avslappnade eller vad man ska säga.. Känns som om min stressade själ behöver det för att få ro.
 
Efter Tobbes två veckor borta så blir han hemma fram till jul! Känns skönt att få ha honom på hemmaplan ett tag, det är väl nackdelen med hans jobb, att han jobbar borta så mycket. Men jag står ut. Två veckor och sedan är han hemma, så man får se det.:)
 
Kärlekstönten I know. Men så är det!
 
Nu ska jag vandra bort till mina kusiner och kolla på lite bilder. Hörs senare, uppdaterar från dagens promenad då.:) Är ju så dålig på att blogga från mobilen!! Skärpning!
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: linn

Håller fler tummar åt dig och hoppas det hjälper! För det är du värd! Ett BRA jobb! : )

2012-10-08 @ 22:09:52
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: mary

Ååh bilden på thelma!! Hör av dig om vi ska vandra något i skogen och du vill ha sällis <3

2012-10-09 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0