En väldigt bra dag!

Hej på er!
 
Idag har jag haft en väldigt bra dag på många sätt och vis. Eller den har varit rätt så seg också, men ändå bra. Bra för att jag verkligen känner att poletten börjar trilla ner nu, den har suttit djävulskt hårt vill jag tala om.
 
Besked om jobb! Även om det är ett tag kvar så är det ändå ett besked om jobb, jag kommer snart få jobba och jag ser verkligen fram emot det så himla mycket! Känns som om det var evigheter sedan, även fast det inte var det. Inget jobb har varit så tidskrävande och ansträngande som Juliaresan. Fortfarande det absolut bästa jag gjort och gör, även om det inte är en rolig anledning till varför.
 
Ikväll har jag varit med Maria och Jenny. Väldigt trevligt och VÄLDIGT länge sedan. Blir alltid att vi säger "nu ska det inte dröja lika länge tills nästa gång" men det dröjer typ ännu längre då. Idag sade ingen av oss det, så nu tror jag att det blir tvärtom!
Borde planera in en till mysis, det är ju så mysigt att bara sitta och slappa i soffan med vänner. Vänner är en sådan fin gåva i livet. Jag har fina vänner, världens finaste om jag får säga det själv.
 
I morgon kommer vara en lika bra dag, för då kommer min älskade älskling ÄNTLIGEN hem. Ååh, känner mig som en kärlekstönt när jag sitter här på kvällarna. Men jag är en kärlekstönt, sedan jag träffade Tobbe är jag helt besatt i kärlek, oavsett vilka det än handlar om. Just lyckan, lyckan av att vara två.
 
Gjorde iordning en rolig sak idag också till ett bröllop som ska vara. Satt och blev tårögd för mig själv, såg in i framtiden då det är jag som står där med Tobbe. Det kommer vara så, det ska vara så. Oj vad jag kommer att gråta inför mitt bröllop, genom typ allt? Möhippan och allting. Nu hoppas jag att jag får en möhippa, vore lite stelt annars... hehe... Nej men ärligt. Jag kommer vara så löjligt tacksam, när människor gör någonting för en. Det är typ det finaste man kan få.
 
Säger tjejen som gjort studentplakat till Stina och Amanda och kommer göra fetaste till Adéle, men fick man något själv? SVAR NEJ. Närå, men det är lugnt hörrni. Jag vet att ni inte fungerar utan hjärnan. The brain, so to speak.
 
Därför måste ni ge allt när jag gifter mig. Dyra presenter ska jag ha också, för att väga upp det förflutna!;)
 
Nej men skämt å sido (INTE SKÄMT Å SIDO F5!!!!!!!!!) man får ta mig med en nypa salt.
 
Nu funderar jag på att krypa till kojs, kolla på något avsnitt av Mia och Klara. Jag är helt besatt av Mia Skäringer, ÄLSKAR kvinnan. Hon är en sådan person som blir min förebild på nolltid. En strong indipendent woman, sådana ser jag upp till. Rolig är hon också.
 
Går mot mörkare tider nu vilket alltid brukar göra mig lite deprimerad, men jag har planer för framtiden och det känns så bra. Det här är rätt. Jag har väntat så länge på detta och gått igenom så mycket som jag aldrig i mitt liv ens trott att jag skulle behöva gå igenom. 
 
Säger som de gör i Keno reklamen, det är min tur nu.
 
Love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0