Bildbomb från dagen!

Hej!
 
Idag har jag för ovanlighetensskull varit ute och fotat med Linn. Tanken var att vi skulle fota det vackra väder som faktiskt var men eftersom vi var lite seg så hann den fina blåa himmelen täckas av moln. Så det blev fotografering på hundar!:D
 
Follow the leader, the ass.


Min låååångnosade underbara hund!


Mollebolle


The dog with the sneda nos


Ohyes I'm the best!


Nemen jasså, var det där bollen var? Vad gör man åt saken?


JO man snor den/tar tillbaka den. Tänka sig att jag har lärt min hund ALLT jag kan.:D


Snutthuvve


Härligt med snö!


Hoppar efter bollen. Även att jag skrev bloggen istället för bollen? Märks att jag bloggat flitigt idag!


Passar på att göra lite smygreklam för PENTAX


Moltasgrisen


Hopp


Man skulle ju kunna tro att Moltas blev så arg på Thelma för att hon fångade bollen så han vill mörda henne! Men riktgit så är det inte. Ser värre ut än vad det är men riktigt frän bild!:D


Kasta bollen, kasta bollen, kasta booolleeen!!!


Mitt rådjur till hund.

 
Om du bara visste vad du förgyller mina dagar. På fredag har du varit min i ett år. I ett helt år. Ett grått år på så många sätt och vis och ett år då jag verkligen gått igenom saker och ting som jag aldrig trodde att jag skulle behöva göra. Ett år då jag verkligen behövt en riktig vän som inte ställer dumma frågor, men som ändå bryr sig och som alltid får en på bättre humör. 
Världens bästa hund på alla sätt och vis. Kärlek, det är du det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0