The girl with the never give up tattoo

Hej på er.

 

Jag är så grymt sugen på att tatuera mig igen. Vet exakt vart jag vill ha den, frågan är bara vad jag vill ha där. Haha. Har lite planer men vill ändå inte göra något förhastat.

 

En sak som vi i Fantastic Five planerat är att vi skall göra en tatuering för oss. Det är väl den enda tatueringen jag aldrig kommer att ångra, det vet jag redan nu. So far är jag nöjd med alla mina två tatueringar.:)

 

 

Nu befinner jag mig hos min andra familj Björch och vi ska precis till att äta. Min moster Gitta har gjort Schnitzel, finns ingen som gör så goda schnitzlar som hon! MMmmmMM.

 

Hörs senare!

 

Puss

 

 



Kommentarer
Postat av: william

roligt med tatueringar:D

2012-08-19 @ 18:59:39
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0