Träning

Har verkligen varit på latsidan den senaste tiden när det kommer till träning. Har bara varit hemma och degat i princip, det ska det bli ändring på!
 
I morgon tänker jag stiga upp i god tid, kanske samtidigt som älskling åker till jobbet, för att gå eller springa runt berget. Eller så gör jag både och.
 
Känner verkligen att jag mår bättre när jag får röra på mig lite. Vill börja gymma också, finns få ställen jag trivs så bra på som på gymmet. Tänkte skriva in mig på GYM24 när de öppnar här på Frösön, så man kan träna när man vill.:)
 
Just i denna stund håller Tobbe på att ordna med en film som vi ska se, det går sådär.. Vår DVD-spelare har lagt av och vi behöver investera i en ny.. Eller se om det är någon släkting som har någon gammal till övers, haha.
 
Hörs senare!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0