Torsdag

Hej på er!
 
Idag har jag varit uppe med tuppen, Tobbe åkte vid sju och jag kunde inte somna om. Men jag lade mig rätt tidigt igår också, skönt att vakna tidigt och ändå vara utvilad.
 
Just nu har jag ingenting att göra så jag ska klä på mig skorna och bege mig ut på en kortare springtur med Thelma. Senare kanske det blir att plocka bär, får se hur det blir med det eftersom det blåser så himla mycket. Det är ju fruktansvärt vad det blåser, blir ju så kallt då också. Inget väder man vill vara ute i.
 
Senare ska in på stan en sväng.
 
Just nu sitter jag och dricker vatten, är beroende av vatten. Men det är kul, det är kul att dricka vatten!
 
Haha, känner inte att jag har något att bjuda på. Ska byta om till träningskläder och så hörs vi efter rundan.:)
 
Puss & kram!
 
Saknar sommaren.. Ändå ser jag liiite fram emot vintern. Lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0