Tisdag

Hej på er!
 
I skrivande stund håller jag på lära mig teckenspråk. Varför då undrar ni?
 
Jo, jag är ju ledare för ett himla liv och vi ska börja träna in jullåtarna inför vår julkonsert som vi ska ha i November. Några av låtarna ska framföras på teckenspråk och jag måste ju självklart kunna dessa låtar.
 
Jag brukar i vanliga fall vara otroligt lättlärd, snappa upp saker snabbt och lära mig. Men teckenspråk är svårt!! Speciellt när man följer ett videoklipp och ska försöka efterlikna rörelserna. Motoriiik. Haha.
 
Men det ska nog gå bra, har tränat några dagar och det sitter fortfarande inte. Får nöta och nöta och nöta, det är ju ett tag kvar tills November som tur är.:)
 
Den här terminen ska jag inte missa något av Ett himla liv. Förra terminen var det inte riktigt fullt ös från min sida, det berodde ju på flera olika faktorer men mestadels Juliaresan. All planering och allt, och det var det värt.
 
Men nu finns det ingenting som kan stoppa mig!!! Let's do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0