Min stora förebild i livet.

Måste bara skriva lite kort och enkelt om min stora förebild i livet. En person som aldrig kommer förstå hur fantastiskt och storslagen hon är. En person som alltid har sunda och bra värderingar och alltid ser det bästa hos människor.
 
Och som oavsett vad alltid ser till andra i första hand.
 
Ja, min idol helt enkelt. Som jag också vill bli som när jag blir stor, har en bit kvaaaar.
 
Skulle vilja skriva att hon är stark, men jag tror inte det ordet räcker till. Finns inga ord som räcker till. Egentligen inte till något, känner att jag inte kan uttrycka mig som jag vill för det finns inga ord.
 
En person som jag alltid kommer vända mig till, oavsett om jag skulle bo på andra sidan jordklotet. Min andra mamma.
 
Som jag alltid kan vända mig till och alltid få hjälp av.
 
Kan skriva en novell, en stor fet bok. Men håller mig kortfattad. 
 
Men som sagt. Words can not describe. Så som jag har fått förklarat för mig om gammelmormor Beda, så kommer jag förklara för mina barn om min Gitta.
 
Min alldeles egna moster Gitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0