Lista, nostalgitripp!

Hej på er!
 
Back in the days gjorde jag alltid blogglistor, i brist på annat att skriva. Nu gör jag nästan aldrig sådana längre, känner mig för gammal, haha! Men nu känner jag att det är dags, för jag har inte något vettigt att skriva alls idag känns det som.
 
Here we go!
 
BRUKAR DU KOMMA I TID:

Det beror på. Handlar det om jobb- ja, alltid i tid! Handlar det om andra saker så kan jag vara lite dålig på att passa tider.. Det beror som sagt helt på vad det är, men jag har blivit bättre!!! Lite iaf..

 

HAR DU BRA KONDITION:

Det är sådana här gånger man vill sträcka på sig lite extra och säga, "ja jag cyklade ju från Östersund till Öland...." Haha, men sedan känner jag mig så kaxig och hemsk så jag skriver istället- hyfsat bra kondis. Men den ska bli bättre!

 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Igår av min älskling, han fotade bilder till bloggen!:)

 

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Känner mg lite trött, har stått upp nästan hela dagen. 

 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Det vanligaste är väl typ svart, tråkigt men sant. Men jag har börjat använda så mycket färgglada kläder, synd bara att de kläderna är sommarkläder...

 

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Ibland.

 

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

Någon dag sedan, för att jag saknade Julia.

 

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Så pinsamt så jag höll på kissa på mig.

 

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Japp, spenderade kvällen hos min andra familj Björch och hade det lika roligt som vanligt.

 

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Tycker varken om att äta eller dricka så mycket på morgonen.. Men typ, juice eller vatten eller oboy!

 

KAN DU LAGA MAT:

Ohja, jag har börjat tycka att det är roligt också!

 

ÄR DU NYTTIG:

Fett, socker och andra onyttigheter byggde denna kropp, så enkelt var det med det. Nej, men jag äter väl rätt nyttigt, men är inte en sådan som inte tillåter mig själv att äta sötsaker med mera. Livets goda! Ska börja frossa lite mera nu så jag går upp lite i vikt.:)

 

ÄR DU BLYG:

Nej, inte ett dugg!

 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

09.30 tror jag att jag klev upp ur sängen.

 

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?

Mario Kart, tillsammans med lilla Hampus och Johanna.

 

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?

Mario Kart på Nintendo 64, eller typ alla spel på 8:a bitars!

 

JAG SOVER:

Stenhårt, vaknar nästan inte av något.

 

VAD SA DU SENAST?

"Lilla korven!" till Thelma, vår hund.

 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Beror väl på vad det handlar om. Men Tobbe eller Gitta eller Mamma eller Bella. Eller någon nära vän.

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Ett jooobb

 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

"Ny dag, nya möjligheter." HAHA, nääärrrååå.. Typ "älskling, jag kliver upp nu."

 

HAR DU KÖRKORT:

Jajamen, det bästa jag har rent materiellt.

 

ÄR DU ENSAM NU:

Nej, jag sitter bredvid min älskling och Thelma Pelma.

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Att vår soffa ska komma, förhoppningsvis. Och att jag förhoppningsvis får höra något om jobb!:)

min absolut sötaste vän.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0