gulligt!

För ungefär en vecka sedan möttes jag av ett paket utanför dörren, jag trodde det var min älskling som varit iväg och handlat blommor åt mig. Tog med min blommorna och gick in till Tobbe och sa att jag tyckte att han var så söt som handlat blommor åt mig.
 
Han såg helt ställd ut. Spelade inte ens med utan sade som det var att han inte gjort det. När jag vände på blommorna stod det "Detta är ni mer än värda, Beatrice och Tobias. Avsändaren var några grannar på Bergsgatan. Funderar fortfarande på vilka det kan vara? Måste ju vara någon som känner både mig och Tobbe, eller iaf vet vem jag är och att min pojkvän heter Tobias...

Hur som haver, otroligt sött och det är fem rosor. Fem rosor som symboliserar oss fem♥
 
En väldigt fin liten bukett och jag blev jätteglad! Den passar så bra i vårt kök, tack så jättemycket du snälla granne som köpte detta till oss.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0