Apple

Haha åååh tänk denna hysteri som skapas så fort iPhone släpper en ny produkt eller så fort man införskaffat sig en ny iPhone. Människor som jag knappt känner hör av sig på Facebook och har redan ställt sig i någon slags försvarsposition för att hävda att deras telefon är bättre än iPhone 5. Att iPhone kopierat en massa och att de efterliknar...

Låt mig bara säga. Först kom iPhone, sen smartphone.

Jag låter folk använda vilken telefon de vill, min vän Linn tillexempel gick från en iPhone 4 till en samsung. Jag är vän med henne fortfarande!!
Förstår liksom inte varför denna hysteri ska uppkomma varje gång de släpper en ny telefon eller varje gång de lanserar en ny produkt.

Ibland blir jag rädd för att Apple har sådan otroligt makt över människor. Flera miljoner människor som arbetar som försäljare åt dem gratis, jag är en av dem.
Men jag är så fruktansvärt nöjd med mina produkter från Apple både datorer och telefon. Allt!!! Klart man vill att sina vänner ska handla något man är nöjd över.

Over and out.

/applefantasten


Kommentarer
Postat av: linn

Hahaha!
Och för att inte tala om de tillverkare som kopierat allt apple hittat på först!
Jag står inte på någons sida egentligen, som du din applenörd! Men det kan jag förstå, man fortsätter ju med de prylar man är nöjd över! Visst kan jag sakna min ajfån många gånger, alla småfinesser. Med sedan har Samsung små finesser som inte fånen hade. Så är det väl alltid. Man kan inte få allt.
Men jag ska nog köpa iPhone 6 ;)

2012-09-29 @ 12:29:46
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0