Ny vecka

Hej på er!

Äntligen är det en ny vecka, konstigt att man längtar till vardagarna. Tycker ju att man borde njuta av helgen, men inte jag inte. Jag vill ha vardag så jag får höra något om jobb någon gång. Och vår soffa som jag verkligen hoppas ska komma nu till veckan. Helst idag.:)
 
Nu ska jag snart iväg en sväng med min syster. Senare ska jag iväg med en vän och kolla runt lite i stan.
 
Tänkte ta min egna bil nu på morgonen, men så upptäckte jag att nyckeln inte fanns här hemma. Då vet man att den ligger i Tobbes jacka och han är i Nälden och jobbar.. Så kan det gå!
 
Tur att man har andra som har bil.:)
 
Hörs senare under dagen, ha en skön morgon!
 
Snart är det höst ute, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0