Hallen, då & nu

Hej på er!

För ungefär en vecka sedan byggde vi ihop vår nya hallmöbel. Vi har inte riktigt prioriterat hemmet förrän nu, kände verkligen att det var dax för ett lyft!
 
Inhandlade lite lyktor och annat smått & gott på Öland, det är de små detaljerna som gör hemmet tycker jag.:) Sedan var några släktingar till mig upp och då fick jag massor med nya saker. Plus att jag fick saker av min moster Gitta. Härliga tider!
 
Då så, hallen före och hallen efter! Vår mysiga  (läs: min systers, men VI bor i den och då blir den vår.;) ) och härliga lägenhet!
 
Före:
 
Skostället är också nyköpt, innan stod alla mina skor på golvet.. Nu har jag ställt in alla som jag använder ibland i en skohylla vi har, och bara de vanligare vardagsskorna står framme.

Dammsugare och hund och maaaassa kartonger och skit i högsta hugg!
 
Efter:
 
Vår fina nya hallbänk och mysiga små lyktor♥




Vitt och fräscht. Det enda som saknas nu är tapetsering.. Vet inte vad de som bodde här innan tänkte med. Oranget i hallen, gult i vardagsrummet, grönt i sovrummet och vitt med liiiite ljuslila i köket.
 
Sovrummet har jag inget emot för det är en lugn och skön färg, väldigt behaglig att ha i ett sovrum. Köket tycker jag också är helt okej.. Men vardagsrummet och hallen, big nono. Men ja, en sak i taget!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0