Datorhäng

Sitter i sängen och kikar lite på datorn, har precis kommit hem från en kväll som jag spenderade med Adéle och Amanda. Väldigt mysigt. Amanda har en egen lägenhet nu och den var verkligen hur fin som helst!! Där kommer man trivas.
 
Nu sitter jag här och ska väl snart sova. Saknar Tobbe. Har saknat honom mer än vanligt denna gång, kanske för att jag vant mig att ha honom hemma. Men snart kommer han hem, på freeeedag. Känns väldigt långt tills dess. 
 
Önskar att det fanns något jag kunde göra för honom för att visa hur tacksam jag är som har honom. Hur kär jag fortfarande är i honom, det är verkligen fortfarande den där nykära känslan. Vi har ju bara varit tillsammans i två år så det ska väl kännas så när man hittat någon man vill leva resten av sitt liv med.
 
Du får mig att må bra och jag känner mig så trygg med dig älskling, du är det bästa som finns. Sängen är stor utan dig.
 
Som tur är har jag finaste Thelmis som fyller ut ditt space mer än väl när du är borta.
 
ÅÅÅÅÅHHHH VAD JAG ÄLSKAR DIG TOBBE!!!!! KOM HEEEEEEEM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0