Som en blixt från klarblå himmel

Hej på er.
 
Här sitter jag i soffan, skönsoffan min! Saknar Tobbe så jag håller på gå av, men snart slutar han. En timma kvar, så då får vi iaf prata i telefon. Ibland är det så jobbigt när han inte är hemma, men det går ju. Allt går bara man vill!!
 
Hur som haver, förut idag så fick jag hur ont som helst i halsen. Förstår inte riktigt vart det kommer från. Eller, haha, alla jag känner är typ sjuk eller hängig, men det var så otroligt länge sedan jag var förkyld. Kan nästan inte minnas sist? Då jag var sådär riktigt förkyld.
 
Drack lite vatten och tog det lugnt och då gick det över. Sedan gick jag ut med Thelma & åt lite mat och nu kom det igen. Ont och känner mig konstig i kroppen, jag har verkligen INTE tid att bli förkyld just nu. 
 
Ska städa lite försiktigt nu. Hade tänkt att göra annat ikväll, men får väl bli hemma och kurera mig lite.. Ska inte klaga, det hade kunnat varit värre!!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0