Soffan!

Idag kom ÄNTLIGEN vår nya soffa. Som vi har väntat och längtat. Två veckor skulle det ta, fyra olika personer sade det till oss under samma vecka.
Jag åkte dit den veckan soffan skulle ha kommit men närå. Den skulle inte alls komma då, två veckor skulle det inte ta utan det skulle dröja 6 veckor till. Sjung halleluja och prisa Gud!

Var så upprörd. En väldigt upprörd konsument. Hur kan två veckor bli så många veckor extra? Hur kan fyra personer säga en och samma sak och sedan verkar alla veta att det aldrig var så. Missnöjd är bara förnamnet.

Jag har blivit trevligt bemött och kan inte klaga på att de inte är trevliga, men seeeerviceminded?? Hallå? Kompensation. Man gör faktiskt sina kunder nöjda om de inte är det, visst inte alla för det finns alltid folk som klagar över något, men när man sagt en sak och det blir en annan.. Nämner man inte ens att man kan fixa en bättre deal då?

Hur som haver. Soffan är skön och vi är nöjda att den äntligen kommit. Bättre sent än aldrig. Fick dessutom låna hem två mattor som vi ska testa och känna om det är något för oss. Den kunde vi få ett bättre pris på, det ska då vara ett väldans mycket bättre pris på den, med tanke på allt som hänt.

En av mina vänner har börjat jobba där så jag hoppas att hon styr upp stället när det gäller servicen. Hon kan sånt.

Tänker inte hänga ut företaget allt för mycket och nämna namn å dylikt. Men det kan ni ge er på att jag gör om vi inte får mattan väldans prissänkt.

Bilder kommer i morgon!! Får dåligt samvete när jag skriver sånthär, brukar sällan bli missnöjd och har alltid överseende. Men inte när 1 av 10 kommentarer på rejta predikar om hur dåligt företaget är och att det här med leveranser inte är deras grej.

Hörs i morgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0