Saknar!

Saknar min fina familj lite extra mycket nu ikväll. Var inte mer än en vecka sedan jag åkte från Öland och det känns som om jag varit hemma en månad. Har inte träffat någon av mina vänner här hemma ännu, har bara tvättat och tvättat och varit ute med Thelma.. Har ju även hunnit med en del shopping, hehe.. Det får vi inte glömma! Bara massa nödvändigt till hemmet. Har blivit med en ny hallmöbel också, visar som sagt allt jag köpt vid ett senare tillfälle:)

 

Någon som jag saknar mycket är min kära syster. Är så glad att just Bella blev min syster. Att just jag var den där lilla spermien som kämpade för mitt liv för att nå ägget. Bara för att komma ut till verkligheten och inse att jag fick världens bästa syster. Faktiskt två. Bella & Julia, de två jag älskar mest av allt på denna jord! Och mamma & pappa. & Gitta & Påffe. & Tobbe och Adam. och älsklingsTobbe. ALLA I MIN FAMILJ!!

 

På bilden här nedan skådar ni världens bästa syster som kommer vara med mig genom allt i livet!

klumpklump. Där får du mitt kärleksbudkap till dig! Haha, älskar dig Bella!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0