En dag i fyndarens tecken!

Hej på er!

 

Som rubriken lyder så hoppas jag att detta blir en dag i fyndarens tecken! Jag ska nämligen iväg med min älskling på loppis och kolla om vi hittar två nattduksbord. Jag har suttit på blocket och kom över två söta sängbord för det fina priset: 100 kronor!

 

Det är ju så himla enkelt att måla om äldre möbler så de blir fräscha igen. Det är precis vad den här lägenheten håller på att bli, fräschare.

Vi har handlat så mycket under vår semester på Öland, förstår inte riktigt hur det gått till? När vi packade upp påsarna här hemma så var det mycket saker som jag dessutom glömt bort att jag handlat. Tokiigt.

 

När vi var i Sunne så kom jag över en så himla söt butik! Där fyndade jag tre saker, ska visa allt som vi köpt vid ett senare tillfälle, när allt börjar komma på plats.

Måste ju städa allt så det är fräscht innan man sätter upp allt det nya!:)

 

Nej, nu ska jag ut och gå med min fina Thelmis och vänta på att Tobbe kommer hem från jobbet. Börjar få lite Tobbe abstinens, tur att han bara jobbade halvdag idag.:)

 

Jag och Thelma ska gå till den söta inredningsbutiken ovanför oss, Otto & Emma. Där säljer de också massa fina lantliga saker, ska försöka komma över ett par söta änglar som jag sett där för endast 10 kronor styck. Fyndare som jag är;)!

 

Stirrarn! Ha en bra dag allihopa, ska försöka blogga något mera under dagen om bajsappen väljer att samarbeta någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0